Wednesday, May 9, 2012

layu daun..





jika aku diberi peluang..
aku ingin putarkan masa lalu ku..
aku telah membazirkan masa yang aku ada..
Ya Allah.. aku ingin memohon ampun kepada mu dalam banyak perkara..
aku lalai..
ya Allah.. bantulah aku..
mak ayah.. adik beradik ku.. aku memohon maaf .. banyak perkara aku menyusahkan kamu semua..
selama setahun diperantauan.. aku sedar aku sangat lemah..
tidak sekuat orang lain..
aku ingin jadi dia yang begitu hebat tapi aku lupa keupayaan ku tidak hebat seperti dia..
aku mungkin hebat dalam bidang lain..
kecewa dengan diri sendiri..
aku bukan xpandai... tapi aku x berusaha,,
ya Allah.. terlalu kecewa dengan diri sendiri...
tapi aku yakin dengan peluang lain..
aku tidak akan mengalah.. ini bukan pengakhirannya..
apa pun result yang aku dapat aku akan terima ..
mungkin ada jalan yg baik utk aku,,


~sentiasa bersangka baik kepada Allah s.w.t..
~syg dan cinta Allah s.w.t dan nabi muhammad..keluarga..

No comments:

Post a Comment